Google Search

Saturday, November 19, 2011

MENANG FOREX HANYA BERMODALKAN USD50.

BEBAS KEWANGAN HANYA BERMODALKAN USD50.
http://encomtrade.blogspot.com

SALAM!
Kepada Newbies...
Setelah bergelumang agak lama dalam dunia Forex yang asyik
mengecewakan, saya meresolusikan bahawa TEKNIK merupakan senjata yang
paling utama dalam usaha menguasai kemenangan dalam forex. Market
yang tidak dijangkakan itu merupakan satu situasi gila bagi saya.
Setelah bertahun mencuba pelbagai teknik, yang popular termasuk
teknik yang tidak dikenali, akhirnya saya terjumpa satu teknik yang
berjaya membuatkan saya berani untuk menjadi Trader Forex hanya
bermodalkan USD50 untuk satu akaun. Dengan hanya bermodalkan sebesar
itu saya berani menjadikan forex sebagai kerjaya sepenuh masa saya
sekarang ini.
Saya terfikir mengapa orang lain boleh berjaya dalam lapangan yang
berisiko ini dan berforex sampai sekarang, mengapa saya tidak
melakukan benda yang sama, sedangkan ada orang yang mampu berjuang
sehingga menempah kejayaan tersendiri.
Akhirnya saya telah menemui satu cara, jalan yang betul-betul telah
mendatangkan kepuasan kepada saya kerana TEKNIK yang saya gunakan
telah membuahkan hasil, walaupun tidak sebanyak mungkin. Saya tidak
akan menoleh ke belakang lagi. Inilah ruang dan peluang kerjaya saya
agar saya dapat mencapai matlamat untuk menjadi salah seorang insan
yang "Bebas Kewangan".
MENANG FOREX HANYA BERMODAL USD50 adalah jawapan saya bagaimana nak
mencapai matlamat seorang yang "BEBAS KEWANGAN!"
Berkongsi Kejayaan bersama saya
VieVean
http://encomtrade.blogspot.com

No comments:

Related Posts with Thumbnails